pondelok 14. marca 2011

zdravie f

Niekoľko Častých Otázok a Odpovedí?
2. Časť.  
Téma:  Ochorenia/Nerovnováha/Symptómy:

Aký je váš názor prosím na tukovú pečeň?

Dr. Young: Kyslá pečeň  rovná sa tučná pečeň a tučná pečeň sa rovná kyslá pečeň.  Telo si udržiava tuk na uloženie prebytku kyselín zo stravy a/alebo metabolických kyselín, ktoré nie sú  odstránené močom, potením, stolicou, alebo dýchaním. Príčinou je vždy kyslý životný štýl a strava. Alkohol, mliečne produkty a živočíšne proteíny sú hlavnými prispievateľmi pre kyslú/tučnú pečeň.


Čo je príčinou cankers sores (vriediky- aphthous stomatitis- aftózna stomatitída) v ústach?

Dr. Young: Kyseliny prichádzajúce na povrch pokožky sú príčinou canker sores.

Mávam intenzívne bolesti žalúdka, ako pri  žalúdočnom vrede. (V minulosti som mal vred na žalúdku). Bolesť sa vždy objaví, keď zjem niečo, čo je pre mňa ťažko stráviteľné. Dlhý čas som nemal žiadne problémy, avšak teraz sa mi to vrátilo  späť  a mám to denne. Som zvedavý, či s tým niečo urobí SuperGreens, alebo soľ. Lepšie sa cítim ráno, avšak hneď ako začnem so soľou a s greens, je mi opäť horšie. Prosím vás poraďte mi, aby mi to začalo fungovať. Mám si dávať viac zeleného prášku na liter, alebo viac čistej vody?

Dr. Young:  Doporučujem vám, nakoľko bolesť prichádza z nárastu HCL, ako výsledoku tvorby sódy bikarbóny v žalúdku na vyrovnanie kyselín v krvi a v tkanivách. Potrebujete vypiť denne 8 litrov zelených alkalizujúcich tekutín. Tiež vám doporučujem dopĺňať v tele cez črevá pHour soli, tekutý chlorofyl a puripHy soli. (produkt Dr.Younga, tekutá kombinácia hydrogénuhličitanu sodného, uhličitanu horečnatého a draselného, od IL 4pH soli-podobné,  pozn.prekl.)

Dnes som pripútaný na lôžko s gastro - črevnými problémami ako sú bolesti, plynatosť, vyrážky, nevoľnosť a tiež sa cítim veľmi slabý. Pijem 6-8 litrov, šesť z toho je so supergreenom a pHkvapkami, tiež chlorofyl. Denne príjmem tiež 5 dávok pH soli, oxypower, oleje, soli a tekutú zeleninu. Saunujem každý deň. Všetko je zelené čo prijímam a tiež čo ide von. Zápchu nemám. Môžete mi poradiť, ako ukľudniť moje vnútornosti?, toto je už štvrtý deň s týmito prejavmi. Je mi oveľa lepšie, keď sa prebudím, a ako náhle začnem piť SuperGreen, tak to začne. Akoby som mal prasknúť z tých plynov a tekutín. Odhadujem, že sú to len príznaky detoxikácie, avšak tie sú teraz kruté.

Dr. Young:
Očista je proces, nie je to jednorázová záležitosť a prebieha po vrstvách. Zaberie najmenej 2 týždne pokiaľ  nastane očista povrchu hlbších tkanív. Opäť pripomínam, že tento proces zaberie najmenej 3 mesiace.


Čo spôsobuje zápaly ciev? Je to  liečiteľné?( Vaskulitída je zápal krvných ciev, ktoré môže ovplyvniť krvné cievy v ktorejkoľvek časti tela. )
Dr. Young: Vasculitis - zápaly ciev je štvrté štádium prekyslenia spojené so zápalom. Zápaly sú vždy vyliečiteľné, keď porozumiete príčine, dietetické a metabolické kyseliny. Všetko čo potrebujete je urobiť alkalizáciu tela a cvičiť. 

Aký program/protokol navrhujete pri žlčníkových bolestiach?

Dr. Young: pH Zázračný životný štýl a stravovací program nájdete v kapitole 11 v knihe pH zázrak a chudnutie.


Rozumiem tomu, že cholesterol pokrýva naše tepny/cievy a je výsledkom prekyslenia. Avšak, vytvára si naše telo cholesterol, alebo ho prijímame stravou, či oboje? Čo je dobrý a čo je zlý cholesterol?

Dr. Young: Nie nič také ako dobrý, či zlý cholesterol. Každý je dobrý. LDH (LDL je skratka pre anglický výraz "low density lipoprotein" a v preklade znamená lipoproteín s nízkou hustotou)  pomáha redukovať kyslosť a HDL(HDL je skratka pre anglický názov "high density lipoprotein" a znamená lipoproteín s vysokou hustotou) pomáha viesť výživu bunkám a budovať bunkové membrány. Existujú dobré a zle tuky. Nasýtené tuky sú nasýtené kyselinami a nenasýtené tuky sú nenasýtené kyselinou a majú schopnosť viazať metabolické a dietetické kyseliny.


Astma ma dostáva „na Kolená“,  na ktorú majú vplyv aj  moje alergie. Práve som začal s PH diétou. Ako môžem znížiť dýchavičnosť svojich pľúc,  ja naozaj nechcem brať lieky? Viem, že lekár mi bude chcieť predpísať steroidy a to je to posledné, čo by som chcel brať. Dr. Young, čo mám robiť? Mám problémy so spánkom, pretože astma v noci je horšia ako cez deň. Ako mám mať pod kontrolou kašeľ, ktorý mi spôsobuje bolesti pľúc?

Dr. Young: Môžem vám odporučiť tekutinovú stravu na 12 týždňov. Žiadne tuhé jedlo, všetko surové, organické a alkalické. Môžete tiež užívať Lung Plus, čo je produkt InnerLight na odstránenie kyslých toxínov z pľúc. Môžete tiež inhalovať Glutation a NAC raz, alebo 2x denne. Celý kompletný postup životného štýlu nájdete v našej knihe pH zázrak a chudnutie, kapitola 11.


Môj brat mi hovorí, že keď ide na záchod , jeho stolica má formu guličiek a sú tvrdej koexistencie. Čo by to mohlo byť?

Dr. Young:. Môže ísť o zápchu. Vylúčiť kyslé jedlá, zvlášť chlieb.


Čo doporučujete pri kostných ostrohách na krčnej oblasti a necitlivosti prstov?

Dr. Young: Doporučujem knihu od Robin McKenzie„ Treat Your Own Neck“ a robiť pH Miracle životný štýl a stravu, doplnky stravy OrthoPack, ktoré obsahujú horčík, mangán, zinok a niacín.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára