štvrtok 17. marca 2011

Lebo brat brata vydá na smrť a otec dieťa,a povstanú deti na rodičov a usmrtia ich.Mat 10.21

A budete nenávidení od všetkých pre moje meno,ale ten,kto zotrvá do konca,bude spasený Mat.10.22 To čo sa prieči zdravému rozumu sa tu stáva skutočnosťou.ľudským rozumom nepochopiteľná nenávisť až smrť vo vlastnej rodine, medzi najbližšími .Čo dokáže nielen rozbiť ale až zlikvidovať toho, kto nám dal život?Láska zmizne a nastúpi nenávisť,ktorá splodí smrť a to všetko len pre Jeho meno.Kto je On,že toto dokáže človek a kto je ten druhý?.Buď si odovzdaný Jemu,alebo sa dostaneš pod vplyv Zla-hriechu a potom Nikto nemôže povedať, že je svojim pánom a stávaš sa nástrojom Zla a nevieš kedy čo spravíš,alebo spravia tebe.Nenávisť s ktorou sa stretneš, musí byť len pre Jeho meno,lebo ináč to nemá cenu.Do akého konca mám vydržať,aby sme boli spasení?A čo to vlastne znamená?Aby to nedopadlo tak ako kedysi pri jednej príležitosti som sa rozprával s človekom,ktorého som stretol prvý raz v živote a keď som tento príbeh rozprával bratovi ten sa ma spýtal:A rozumel tomu čo si vyprával o Spasiteľovi?Čo je to teda byť spasený?Teraz stále alebo až na koniec?Koniec nášho života,alebo iný koniec?Existuje aj iný?Ktorý to vlastne je?A zrazu prichádzaš na zaujímavé postrehy.To, čo teraz žijem je len určitý stereotyp bývalého rozhodnutia a nové skúsenosti žiadne,alebo neustály rast v poznávaní Boha,seba a druhých,nový život,ktorý nie je zameraný na hľadanie chýb u druhých,ale na spoločné poznávanie Ježiša a oslavovanie Jeho?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára