pondelok 7. marca 2011

A keď išiel odtiaľ Ježiš išli za ním dvaja slepí,ktorí kričali a hovorili:Zmiluj sa nad nami,Synu Dávidov Mat 9.27

A keď vošiel do domu,pristúpili k nemu slepí.A Ježiš im povedal:Či veríte,že to môžem učiniť?A oni mu povedali:Áno Pane!Vtedy sa dotkol ich očí a povedal:Nech sa vám stane podľa vašej viery!A hneď sa im otvorili oči.A Ježiš im prísne zakázal a povedal:Hľaďte,aby sa nikto nedozvedel o tom!Ale oni vyšli a rozhlásili ho po celej zemi. Mat 9.28-31.Aký úžasný je Boh.Dokonca aj keď si slepý,máš možnosť počuť čo robí pre toho ,kto ho prosí..Čo viedlo Ježiša k tomu,že v tomto prípade neodpovedá okamžite na krik slepých?Vedel,že prídu za ním,keď ide od Jairusa,kniežaťa, ktorému vzkriesil dcéru,naspäť k Matúšovi?Chcel im niečo povedať,čo potrebovali počuť v súkromí?Odpoveď sa ukáže,keď počujú slová Pána.prísne im prikázal.Mlčte.o tom čo som vám spravil..Ale oni aj napriek Kristovmu upozorneniu  sa stávajú"evanjelistami".Bolo to na dobré? Zasľúbenie vidím v tomto príbehu takéto.Nestačí len počúvať,prežiť uzdravenie ,ale osobne počúvať ako ti radí Boh.,aby som nekazil prácu, ktorú koná v mojom živote.V živote sa nám deje podľa našej viery.To stále platí.Čiže náš život to je výsledok našich predstáv,ktoré sú usmerňované vierou.Akoby Boh ti chcel povedať.Som ochotný pre teba spraviť všetko,uzdraviť ťa aby si videl,ale tiež ti chcem dobre poradiť,aby pri hlásaní evanjelia si mal viac úspechu a nevytváral si zbytočné problémy pre moje dielo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára