pondelok 14. marca 2011

zdravie e

Obávam sa toho, že keď pijem tak veľa vody, toto vyplaví zo mňa výživné látky prijaté potravou a džúsmi. Viem, že hovoríte, že v tenkom čreve je 9 litrov vody, znamená to teda, že môžeme vypiť toľko vody koľko len chceme bez toho, aby boli výživné látky vyplavené z tela von?


Dr. Young: Musíte zabezpečiť príjem pre trávenie najmenej 12-14 gramov alkalických minerálnych solí denne. Toto je dávka pre 70 kg hmotnosť. Môžete vypiť aj viac, pokiaľ pijete alkalický nápoj s min. pH 9,5. Môžete tiež pridávať alkalické minerálne kvapky na zvýšenie počtu atómov kyslíka a na zvýšenie elektrického potenciálu(Prime pH). Vaše črevá budú pohlcovať a absorbovať 8 litrov alkalickej vody denne. Toto je dôvod, prečo prestanete mať tuhú stolicu.( Poznámka: alkalické minerálne soli obsahuje produkt IL 4pH soli, 1 odmerka cca 5gr.).

Zdá sa mi, že SuperGreens niečo zhoršuje v mojom trávení a spôsobuje mi veľkú bolesť. Minulú noc som vypil liter čistej vody, potom soli. Toto ráno soli a potom liter vody(obrovské pohyby čriev). Keď som potom vypil supergreens, bolesti opäť začali. Čo mi doporučíte?

Dr. Young: Doporučujem vám zmenu a začať užívať DocBroc greens, ktorý neobsahuje liečivé bylinky, ale len trávy, zeleninu a alkalické ovocie.(PowerPlants).

Ako môžem rozprašovať glutation a NAC?

Dr. Young: Navrhujem vám si zakúpiť náš tekutý glutation a NAC, potom potrebujete si zaobstarať rozprašovač, na ich rozprašovanie.

pH mojích slín počas noci klesne, pH moču zostane vysoké. Čo sa deje v mojom tele počas spánku v súvislosti s týmto?

Dr. Young: Vypite 2-3 uncové poháre  pred tým než pôjdete spať,  s 1-2 odmerkami  4pH solí.

Čo mám robiť, aby som získal nárast váhy? Stále strácam váhu, teraz vážim 139,8 ponds(63,7kg) s BMI 20,6?

Dr. Young:. Svaly vytvoríte pomocou krvi  a krv sa buduje pomocou alkalického životného štýlu a stravou. Denné cvičenie je veľmi dôležité pri odstraňovaní kyselín a vzniku statických kontrakcií, pre vedenie krvi ku svalu/svalom, aby boli silnejšie.


Spôsobuje naozaj  konzumácia alkalického jedla zmenu hustoty vláknitého tkaniva v prsníkoch/žľazách?

Dr. Young: Vláknité tkanivo je výsledok kyslého tkaniva v dôsledku kyslého životného štýlu a stravy. Krv si udržiava svoju alkalickú izo-štruktúru, na elimináciu tráviacich a metabolických kyselín medzi spojivom a tukovým tkanivom. To je dôvodom toho, že všetky ženy majú riziko vzniku rakoviny pŕs, nakoľko krv bude eliminovať prebytočnú kyselinu do tukového tkaniva prsníkov, pokiaľ nie je eliminovaná močením, alebo potením. Toto je tiež to, prečo sa mikrokalcifikácia vždy objaví pred formovaním tumoru.

Pijem denne 8 litrov a mám  pocit akoby ma išlo roztrhnúť a je mi na zvracanie. Mám spomaliť? Môže to byť príliš veľa? Alebo mám vydržať?

Dr. Young: Ak  je vám na zvracanie a cítite sa na roztrhnutie, máte zápchu, tak potrebujete začať užívať  produkt pHlush na prečistenie tenkého a hrubého čreva. Doporučujem tiež piť 2-4 unce šťavy z aloe vera 3-4 krát denne na odstránenie nestrávených proteínov z tenkého  čreva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára