nedeľa 3. júla 2011

Lebo Syn človeka príde v sláve svojho Otca,so svojimi anjelmi a vtedy

odplatí každému podľa jeho skutkov.Mat 16.27.Kapitola akoby končila gradáciou.Z otázky kto je Kristus vychádza niečo,čo si nedokážu predstaviť ani učeníci..Poznáš Božiu slávu?Videl si Kristových anjelov?Vieš si predstaviť Božiu odplatu?Ja veľmi ťažko.I keď mi niečo alebo niekto hovorí.Ty sa nič neboj.Pokiaľ príjímaš Kristovu obeť a veríš v jeho milosrdenstvo nemusíš sa ničoho ani nikoho báť,pretože ty nemáš svoje skutky.Aby sme sa rozumeli.To čo sa v našom živote deje a niečo je dobré,to je z Boha nie moje,ale on mi to núka ako dar a ja keď to príjmem,stáva sa to mojím,ale ak sú to moje skutky,tie zákonícke na ktorých si zakladám,tak sa mám čoho báť,pretože to je slama,ktorá zhorí a mne nezostane nič.A práve tu akoby Ježiš chcel povedať:Začni žasnúť a pochopíš,že Ježiš je Jasná hviezda,Svetlo v tvojom živote a odplatu dostávaš už teraz.Radosť z vykonanej práce,vďačnosť že s tebou spolupracuje a zahŕňa ťa svojim milosrdenstvom a milosťou.Tak už chápeš podľa čoho budeš súdený?Veď predsa tí ktorí prijali Krista nepôjdu na súd,ale prešli zo smrti do života a začali žiť nový život-život v Kristu a pre tých ako je napísané v TV už začalo nebo tu ako hovorí Ježiš.Vaše je nebeské kráľovstvo.Tak ako?Budeš sa chváliť skutkami,alebo Ježišom,ktorý sa stal pre teba všetkým.Ja len s Ježišom a sláva za všetko čo prežívam v živote patrí a bude patriť len Jemu.A ešte jeden moment.Vstúpil do môjho života Ježiš vidím jeho anjelov a dostávam odplatu za život, ktorý žijem s ním?Veď jasne hovorí"Prídem-ozajstná radostná zvesť.Haleluja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára