piatok 15. júla 2011

A keď odpovedal,že od cudzích,riekol mu Ježiš:Tak ich synovia sú slobodní

Avšak,aby sme ich nepohoršili,iď k moru,hoď udicu a vezmi rybu,ktorá najprv vyjde hore a keď jej otvoríš ústa,nájdeš groš striebra,ten vezmi a daj im za seba i za mňa Mat 17.26.27.Platil i keď nemusel,len kvôli tomu aby nespravili pohoršenie.Ale akým spôsobom?Vedel by som si aj aj takýmto spôsobom zadovážiť financie?Ježiš má byť našim príkladom.Nevyužil niečo,čo my nemôžme?Alebo nemáme?Na jednej strane vidieť našu neschopnosť,aj po toľkom chodení s Ježišom.Napríklad Peter jeden z najväčších predstaviteľov budúcej cirkvi,zase vo svojej múdrosti sa rozhodol nesprávne,ale i tu je vidieť krásu Kristovho charakteru.Neodsudzuje,ale sa pýta a potom to čo učeník pokazil ,on napráva.Ale keď on je príkladom,čo mi to hovorí?Keď budem mať spoločenstvo s Otcom tak, ako Ježiš a budem sa s ním vyprávať tak mi povie čo ma čaká každý deň,a bolo by po problémoch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára