piatok 15. júla 2011

A keď chodili spolu po Galilei,povedal im Ježiš:Syn človeka,bude vydaný

do rúk ľudí.A zabijú ho,ale tretieho dňa vstane z mŕtvych.A veľmi sa zarmútili.Mat 17 22.23 Aké úžasné.Vedieť,čo sa bude diať.A to priamo od Najvyššieho.Nie je to úžasné?Konečne začali brať Ježiša vážne.Po skúsenosti Petra a učeníkov ,zistili,že je tu vyšší plán,ktorému sa treba podriadiť.Myslím ale,že aj tak nechápali o čo ide,pretože mojim pohľadom vidím len tri dni.Ale tretí deň vstane z mŕtvych.Ja keď by som vedel,že na tretí deň mi vstane otec z mŕtvych,tak by som nesmútil.Tešil by som sa.Dnes,sa pripodobňujeme učeníkom,pretože budúcnosť neriešime tak ako chce On.Ako učeníci tiež nechápeme svoju úlohu,dokiaľ sa konečne  nezačneme dívať na Ježiša ,ktorý vstal z mŕtvych

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára