pondelok 18. júla 2011

A ktokoľvek by prijal jedno takéto dieťa v mojom mene,mňa prijíma.

A ktokoľvek  by pohoršil jedno z týchto maličkých,veriacich vo mňa,tomu by bolo užitočnejšie,aby bol zavesený oslí žarnov na jeho šiju a aby bol ponorený do hlbín mora. Mat.18.5.6 Akoby sa vynárali dva aspekty.Postoj k deťom a byť dieťaťom.Ja si na svoje detské roky ani nespomínam.Neviem ako som to prežíval.Vidím to len teraz na deťoch.Sú to mladší členovia Božej rodiny.Dosť ťažká predstava.Brať blížneho ako malé dieťa.,nie ako múdreho dospelého.Ak sa takto postavíme k nášmu okoliu,potom veľa vecí začneme prehliadať a začneme sa inak správať.Ako k deťom.Vždy s úsmevom.Myslím,že máme čo naprávať vo svojich vzťahoch.Nepohoršovať, ale sa usmievať a mať láskavý postoj,pretože deti sa ešte len učia a musíme im veľa prepáčiť,pretože aj Otec sa k nám takto správa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára