nedeľa 3. apríla 2011

Vezmite moje jarmo na seba a učte sa odo mňa,lebo som tichý a pokorný

srdcom,a nájdete odpočinutie svojim dušiam,lebo moje jarmo je užitočné a moje bremeno ľahké.Mat.11.29.30 Tento text poukazuje na jednoduché pravidlo .Ak si v službe,máš nosiť jarmo,Kristovo..Niečo vedieť a poznať znamená byť pri Kristovi a nrchať sa ním viesť.Jednoduché.Keď som zapriahal kravu do voza,dávala sa tam ihlica,nielen jarmo,ale i ihlica.Vtedy už zostávalo pre ňu len jedno.Čakať na vodcu alebo sa nechať viesť.Tichosť a pokora sa prejavovala pri našich zvieratách.Boh ti nekáže robiť niečo,čo by  on nerobil.A hodnotenie tejto práce?Ak to,čo prežívaš vo svojom živote nazývaš bremenom,tak pochop ,že pán Ježiš ti k tomu dáva svoje hodnotenie.Toto bremeno je"ľahké"Vďaka ti Bože za tvoj príklad a tvoje správne hodnotenie.Učenie v prítomnom stave  ,čiže stále prebiehajúce.a na záver citát.V nebi sa budeme stále učiť a poznávať Boha,a tomuto nebude konca

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára