utorok 26. apríla 2011

Ten,kto nie je so mnou,je proti mne,a ten kto nezhromažduje so mnou,

rozptyľuje Mat 12.30  Aké jednoduché.Som s Ježišom,alebo nie?Ak nie, tak som proti nemu,čiže nerobím to k čomu ma povolal a tým pádom namiesto poriadku robím neporiadok.Apoštol píše .Nech skúma každý sám seba.máš slobodnú vôľu.Sám rozhoduješ o svojom osude.Boh nás stvoril pre život a radosť  zo spoločenstva s ním.A my? hľadáme zmysel života v poriadku a cieľoch,ktoré nám vytyčujú druhí ,alebo ich my preberieme.Sú zmysluplné,starať sa o rodinu,vychovať a zabezpečiť deti atď.Až teraz po toľkých rokoch som zistil,že jediný dôvod pre ktorý sme boli stvorení na tento svet,je že Boh nás vytvoril na svoj obraz a pre spoločenstvo s ním,Veď príbeh stvorenia a pádu do hriechu je napísaný hneď na začiatku biblie,poznáme ho od malička,ale až teraz to začínam chápať v inom svetle.Som s Ním?Alebo sa skrývam.Dávam pozor na brata a sestru,alebo robím niečo iné?.Niekedy stačí aj dobré veci poprehadzovať a stávajú sa z nás modlári.Boh nám zasľubuje.ty sa rozhodni,Buď so mnou a zhromažďuj.Aj keď sa ti to nezdá,on je stále s nami a pomáha nám ,aby sme mohli zhromažďovať.S Ním..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára