pondelok 18. apríla 2011

Hľa,môj služobník,ktorého som vyvolil,môj milovaný,v ktorom sa zaľúbilo

mojej duši,položím svojho Ducha na neho a bude zvestovať národom súd.Dá  sa pozrieť na tieto slová z dvoch strán.V prvom prípade akoby Otec hodnotil Synovu ochotu ísť na zem konať službu pre človeka. Iste my by sme vybrali na túto prácu najlepšieho.Tak isto Otec.Na túto prácu bol vybratý najlepší-Ježiš,ktorý sa stal služobníkom.Bol to výber srdca.Milujúceho srdca.Zvestovanie súdu čo to znamená?Všetkým a bez Ducha to neide.Obrazne povedané.Požehnanie od Boha bez Ducha neide.Druhý pohľad: Boh ti hovorí.Teba som si vyvolil,lebo ťa milujem ,som tvoj Pán ,máš pred sebou veľké poslanie,zvestovať .Keď niekto na teba niečo kladie,to znamená,že si znížený a s pokorou očakávaš prikrytie-Duchom.Jedine týmto spôsobom to pôjde a o čom je posolstvo?O súde.Málokto má s týmto skúsenosti,ale súd je od toho aby rozhodol.Spravodlivo.Zvestujeme spravodlivo?Spravodlivosť?Poznáme Božiu vôľu?Vynášame"pravdu?Prinášame ľudom posolstvo pravdy?Stále?...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára