streda 6. apríla 2011

A on im odpovedal:Či ste nečítali,čo urobil Dávid,keď bol hladný,on i tí,ktorí boli s ním?

Mat 12.3.Stačí otázka.V tomto momente mi prichádzajú na myseľ príbehy, kde človek hľadá Boha a On nakoniec odpovedá.Vždy v pravý čas,i keď z nášho pohľadu akoby koľkokrát neskoro..Z tohto príbehu mi zneje krásne zasľúbenie.Nech si v akejkoľvek situácii,a ktokoľvek Ježiš je ochotný ti odpovedať,či je otázka slušná alebo nie .On využíva každú príležitosť,aby mohol komunikovať s Tebou a to tvojou rečou.ti a prináša odpoveď.Keď sa na to budem dívať týmto spôsobom,zrazu zisťujem,že On túži po komunikácii s človekom a už nie je pre mňa Bohom ,ktorý je ďaleko a nepočuje,ale osobným Bohom. Na príklade pána Ježiša je ukázané,že prišiel hľadať a spasiť to čo bolo zahynulo,pretože ma má nevýslovne rád.Nepresviedča,ale sa pýta otázkou,ktorá je pre teba zrozumiteľná.Pripomína ti veci s ktorými si sa už stretol a ktoré poznáš.Čo mi to hovorí.Zrazu začína byť blízky a osobný.A  tým chce aj byť..Priateľ.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára