pondelok 4. apríla 2011

Toho času išiel Ježiš v sobotu siatinami,a jeho učeníci súc hladní začali trhať klasy a jesť.Mat.12.1

Aspoň jeden postreh.Učeníci sú hladní,ale Ježiš nie.Oni sa ešte nestotožnili s Ježišom,ktorý v inom príbehu hovorí"Ja mám pokrm o ktorom vy neviete.Mojim pokrmom je  činiť vôľu môjho otca,alebo ako prorok hovorí,kedykoľvek som našiel tvoje slová tak som ich zjedol a boli mojim posilnením.Nevedeli učeníci,že sa to nepatrí?Ježiš pravdepodobne nejedol aj z toho dôvodu,aby ich nepohoršoval.Na druhej strane nerobili to učeníci aj preto,že boli s Ježišom?Mali viac odvahy?Alebo ako vždy,vytvorili zase problém,ale  len preto,aby bolo zjavené,čo sa vlastne smie a čo nie.Alebo ešte ináč.Nerobíme Ježišovi zbytočné problémy?Ešte šťastie,že máme takého láskavého Ježiša,ktorý dáva správnu odpoveď a zastane sa nás.Ani zmienka o tom ,že by sa učeníci obhajovali.Obhájil ich Ježiš.Z toho pre mňa vyplýva len jedno.Ježiš je môj obhájca.Kiež na to nikdy nezabudneme nech sa deje čokolvek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára