piatok 8. apríla 2011

Ako vošiel do domu Božieho a jedol chleby predloženia,ktoré sa mu nepatrilo jesť

ani tým,ktorí boli s ním,krome samým kňazom?Pre mňa nepochopiteľné.Jasné porušenie zákona.Alebo nie?Čo s tým?Aké ponaučenie z toho plynie?.Boh ti akoby chcel povedať.Ty to vidíš takto,ja zase ináč.Za zákonom sa zjavuje milosrdný Boh,ktorý vystiera svoju ruku a pozýva ťa k sebe na návštevu,do iného sveta ,kde sa rozmýšľa trochu ináč, ako sme zvyknutí.A o tom to vlastne je.Nie je moje myslenie ako vaše,ale o koľko sú vyššie nebesia od zeme o toľko je vyššie moje myslenie ako vaše.Príbehy, ktoré sú zaznamenané v Písme nás uvádzajú by som povedal,akoby do iného sveta.Ak sa necháme viesť Duchom zrazu začneme ináč premýšľať.Zrazu vidíme milosť ,lásku odpustenie a z tejto strany je všetko ináč.Má to svoju logiku aj dôvod.Ak hľadíme cez zákon a nevidíme Krista,naše chápanie je mylné.I v tomto príbehu ti chce povedať.Zamysli sa.Dávid tvoj kráľ nezhrešil..Spravil len to čo nevysvetľoval zákon.A že učeníci trhajú klasy v sobotu aby sa nasýtili.? I v tomto príbehu nám chce ukázať....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára