piatok 14. januára 2011

Vy ste soľou zeme,keby soľ stratila svoju sľaň.čím sa osolí?Na nič sa viac ej nehodí,,len aby bola von vyhodená a od ľudí pošliapaná.Mat5.13

 Nedávno keď som išiel po meste som začul hlas z mikrofonu:" Ježiš za Teba zomrel , má ťa rád....zastavil som sa a počúval.Potom sme sa povyprávali a on mi s nadšením vyprával, ako sa niektorí ľudia pristavili, počúvali a potom prejavili záujem o modlitbu.Výsledok "Radosť z toho ,že ten človek  prijal Pána Ježiša.Aké jednoduché. A teraz to isté.K Ježišovi prichádzajú ľudia-rôzni a Pán Ježiš  hovorí :Vy ste soľ zeme.Chápete čo to znamená?Mne to dlhé roky unikalo ,pretože tento text si pamätám ale ešte nikdy mi to "nezoplo" ako teraz..Myslím na mládež,ľudí,ktorí nemajú znalosti z Písma .Musíš sa niečo naučiť ,vierouku,atď.A Pán Ježiš Ťa  stavia pred hotovú vec.Ty si sa narodil na tento svet ako "soľ".Buď si svedok, alebo si nepotrebný na" vyhodenie"súci.Vďaka Ti Bože za Tvoju jednoduchosťa za to že si nás predurčil na svedectvo o Ťebe a Tvojej veľkej láske.Vďaka Ti,že môžme si uvedomovať svoju hodnotu a prednosť,ktorú si nám dal....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára