štvrtok 13. januára 2011

Blahoslavení budete,keď vás budú haniť a prenasledovať a luhajúc hovoriť na vás všetko zlé ,pre mňa.Mat.5.11

Radujte sa a plesajte,lebo je mnohá vaša odplata v nebesiach.Lebo tak isto prenasledovali prorokov,ktorí boli pred vami.Mat.5.12 Keď by som to predchádzajúce mal zhrnúť,tak mi z toho vychádza toto.Pán Ježiš prichádza s posolstvom uistenia .Tvoj pôvod je v nebi.Nebeský Otec Ťa stvoril na svoj obraz.Nakoľko teraz žiješ na zemi poškvrnenej prítomnosťou zla a akoby si si nevedel spomenúť kam patríš a k čomu si bol stvorený a ty sa s tým nevieš zmieriť,do tvojho chaosu zaznieva.Ja som Tvoj Tešiteľ,ja Ti dávam do dedičstva zem,sýtim Ťa všetkým dobrým,zahrňam Ťa milosrdenstvom,chcem aby si ma videl tvárou v tvár,aby si nebol už tak ďaleko ,ale sa vrátil ku mne, pretože si moje dieťa a patrí Ti moje kráľovstvo,kde budeme spolu stále.Teš sa z tohoto a nech sa deje čokoľvek,nech budeš prežívať pohanenia prenasledovania a utrpenie všetko je to dôvodom k radosti.Buď Bohu chvála a vďaka za toto úžasné posolstvo ,že Pán Ježiš prišiel aby nás uistil o Otcovej láske Úžasná motivácia .Nielen,že teraz môžme prežívať radosť,ale máme ešte odplatu v nebesiach.Otec,ktorý sa vzdal Syna pre nás Ťa čaká s otvorenou náručou a konečne budeš vidieť svojich sprevádzajúcich anjelov,ktorí boli stále pri tebe a takisto Ježiš a Duch Svätý skrze ktorého sa to všetko dialo Úžasne stretnutieťa čaká.Tešíš sa?Ja áno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára