štvrtok 20. januára 2011

Počuli ste,že bolo povedané starým"Nescudzoložíš".Ale ja vám hovorím,že každý,kto by pozrel na ženu s myšlienkou požiadať ju,už aj scudzoložil s ňou vo svojom srdci. Mat 5.27.28

Z uvedených slov by sa dalo vyvodiť toto.Zvíťazíš nad každým pokušením,včítane tohoto za podmienky,že zmeníš svoje myslenie.A pán Ježiš ti hovorí.Je to možné.Jób hovorí"učinil som zmluvu so svojimi očami,aby som nehľadel na pannu".Je to len hľadenie, alebo niečo viac?Asi viac,lebo v Starom zákone je napísané:Ako myslíš, taký si.Boh ťa neposudzuje len podľa toho čo robíš,ale ako myslíš,a preto aj apoštol Pavel dáva takú radu "premente sa obnovením svojej mysle.Sú tu aj nekonečné možnosti v zdravotnej otázke,.špatné myslenie znamená špatné fungovaní môjho tela Moja myseľ ovplyvňuje moje telo.To je zákon už dávno známy,len často prehliadaný.Sú k tomu aj citáty.Aj porekadlo hovorí"V zdravom tele zdravý duch. Boh si praje aby sme boli šťastní,zdraví a dokonca bohatí.Sme predsa jeho deti s úžasnými prednosťami.Len na to akosi zabúdame a riadime sa ľudskými názormi namiesto toho, aby sme počúvali Božie zasľúbenia.Nech je u vás také zmýšľanie, ako bolo v Kristu Ježišovi.Naše skutky svedčia o tom, ako myslíme.Niekedy sme si fandili,že sme dobrí,nikomu sme neublížili,náš život navonok je správny,ale je to tak?Dokonca Písmo hovorí,kto,vie dobre robiť a nerobí,má hriech.Veľakrát sme boli prekvapení,že sa stalo to či ono,ale keď pochopíme tieto súvislosti,že všetko sa odvíja od nášho myslenia a že v tomto nám môže pomôcť iba On,tak musíme v pokore prosiť"Pane daj mi nové srdce a ducha priameho,zahrň ma svojou milosťou,lebo ju stále potrebujem.V knihe cesta ku zdraviu je napísané,musíme ovládať svoje myšlienky.To je naša práca.Za to sme zodpovední,.čiže žiaden rozdiel medzi vtedy a teraz.Stále sme posudzovaní podľa toho ako myslíme.Preto dajme si pozor na to o čom rozmýšľame a čo prijímame,lebo jediná bezpečná cesta je privlastniť si jeho zasľúbenia,cez ktoré obdržíš silu,ako to apoštol Pavol povedal.Všetko vládzem v Tom,ktorý ma posilňuje v Kristovi, a veriacemu je všetko možné,aj dať stráž svojim myšlienkam a víťaziť.,ako to v tomto výroku zasľúbil náš Stvoriteľ a Pán

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára