nedeľa 16. januára 2011

Nech tak svieti vaše svetlo pred ľudmi,aby videli vaše dobré skutky a oslavovali vášho Otca,ktorý je v nebesiach Mat.5.16

Zasľúbenie?,prianie?,príkaz?Porozmýšľaj.Sme obdarovaní schopnosťami ,ako oslavovať Otca .A to bol vlastne aj dôvod,prečo sme boli stvorení.Na spoločenstvo a prežívanie lásky s Otcom a našimi blížnymi.A k tomu sme dostali aj predpoklady a možnosti.Ako to využívam?Svietim,alebo moje svetlo,ktoré som dostal od Boha schovávam?Viete ako sa dá vytvoriť tma za prítomnosti svetla?.Keď začneme druhým svietiť do očí..Tu v tejto situácii sa mi ukazujú slová Pána Ježiša ako prianie- doporučenie-túžba  Ježiša ,aby  sme využili tieto dary,ktoré nám dal k nášmu životu,aby sme boli šťastní a prežívali radosť zo služby.Svietiť na Cestu?,alebo do očí.? Pán Ježiš povedal."Ja som Cesta,Pravda a Život" Keď moje svetlo svieti na Ježiša ako Cestu , vtedy môžu vidieť Jeho dobrotu a túžbu po spoločenstve.a vtedy sa uskutočňuje zasľúbenie o prednosti,ktorú sme dostali a takisto budú vidieť "dobré "skutky.A podľa apoštola Jána,dobrý skutok je to, aby ste verili,že Ježiš je Syn Boží..Nie je to výkon, ale dôvera v Boha a Jeho Slovo,Jeho zasľúbenie.A čo on povedal to sa i stane v mojom i tvojom živote.Vďaka za túto prednosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára