utorok 15. februára 2011

Všetko teda,čokoľvek by ste chceli ,aby vám ľudia činili.,to aj vy im čiňte.Lebo to je zákon i proroci Mat 7.12

Zaujímavé doporučenie.Obrátená logika.Dnes často počuť:Nikomu nič zlé nerobím.Ale toto je niečo iné.Chceš mať pekný a dobrý život?Chceš prežívať to ,čo predčí hociakú fantáziu.?Treba to len skúsiť.V týchto vetách ako keby bol skrytý a naplánovaný tvoj a môj život.Ako keby si počul slová .To čo chceš prežiť ako skúsenosť ,sa tam hore vytvorí na základe toho ,čo myslíš a čo robíš.Už nemôže platiť veta.Druhí sa voči mne takto správajú,nevšímajú si ma, alebo nerobia to, čo by sa mne páčilo.Ak poznáš toto zasľúbenie,máš naplánovaný život taký aký chceš.Začína to myslením.Veta "ako myslíš taký si" má veľkú hĺbku..Keď sa na to pozrieme z tejto strany,tak zrazu zistíš,že všetko to čo prežívaš je vlastne tvoj a môj výtvor.K tomu idú slová spravodlivosti,čo seješ žneš,akou mierou meriaš ,takou sa ti odmeria,dokonca nič z toho čo prežívame nie je zásluha iných,ale moja.Veď aj veta,že Boh prihotovil skutky,aby sme ich konali nám chce povedať čo si naplánuješ,dostaneš a vtedy ozaj platí.:Proste a bude vám dané,hľadajte a nájdete,klopte a otvorí sa vám,lebo kto prosí,berie,kto klope tomu otvoria a kto čo hľadá nájde.Zasľúbenie úžasného významu.Boh chce aby si to vedel.Keď sa týmto pohľadom budeme dívať na zákon a prorokov,zistíme,že tie celé dejiny by sa dali zhrnúť do pár viet.Boh si myslí a plánuje-vykoná a to isté aj človek.Len preto je vidno iné výsledky,lebo Boh hovorí:Nie je moje myslenie také ako vaše,ani cesty moje ako vaše,rozdiel je vo "výške,medzi našim a Jeho myslením.Preto sa máme naučiť poznať božiu vôľu,a potom moja bude ako jeho

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára