pondelok 21. februára 2011

A keď vošiel Ježiš do Kafarnauma,pristúpil k nemu stotník,ktorý ho prosil Mat 8.5

a hovoril:Pane,môj služobník leží doma porazený a hrozne sa trápi.A Ježiš mu riekol:Ja prídem a uzdravím ho.A stotník odpovedal a riekol.Pane, nie som hoden aby si vošiel pod moju strechu,ale povedz len slovo a môj služobník bude uzdravený.Lebo veď i ja som len človek,pod mocou iných majúc pod sebou vojakov,a keď poviem tomuto: Choď!tak ide.,a inému.Príď,tak príde,a svojmu sluhovi:Urob toto! a spraví.Keď to počul Ježiš,zadivil sa a povedal tým,ktorí išli za ním:Ameň vám hovorím,že ani v Izraelovi som nenašiel tak velikej viery.Ale vám hovorím,že mnohí prídu od východu aj od západu a budú stolovať s Abrahámom,Izákom a Jakobom v nebeskom kráľovstve,ale synovia kráľovstva budú vyvrhnutí do zovnútornej tmy,tam bude plač a škrípanie zubami.A potom riekol Ježiš stotníkovi .Iď,a ako si uveril,tak nech sa ti stane!A jeho služobník bol uzdravený v tú hodinu.Mat 8.6-13 .Zaujímavý pohľad Matúša.Prekvapený Kristus.Vidím v tom dokonalý obraz.Ježiš-človek.Boží plán-záchrana človeka, je tvarovaný človekom,ale pokorným,prosiacim.Je tu jeden cieľ,záchrana človeka-spôsoby môžu byť rôzne.Ale aký paradox.Kým by Ježiš prišiel,sluha by ešte trpel.Ale tým,že prišiel človek ku Kristovi,nevedomky skrátil utrpenie svojho sluhu.,ale on to chcel.Čo ti to hovorí o Bohu?Zasľúbenie-Vidím ti do srdca a splním tvoje prosby,tie ktoré si myslíš.Stane sa ti podľa tvojej viery!Ak si aj synom kráľovstva, to ešte neznamená že budeš tam,ale daj pozor,lebo tí ktorí sú z východu ,rozmýšľaj,nie sú to pohania?zľava i z prava?Títo sú cenní hostia .Považuješ ich za takých?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára