sobota 12. februára 2011

A prečo vidíš ivierko v oku svojho brata a brvna vo vlastnom oku nepozoruješ?Mat.7.3

Alebo ako povieš svojmu bratovi:Daj,nech vyberiem triesku  z tvojho oka,keď hľa, brvno je v tvojom oku?Pokrytec ,najprv vyber brvno zo svojho oka a potom prezrieš,aby si vyňal triesku z oka svojho brata.Mat.7.4.5.Otázka znie.Máme vidieť a všímať si,alebo nie?Keď sa na to pozerám takto, prichádzam na zaujímavý moment.Boh nám dal oči nato aby sme videli tú krásu,ktorú stvoril okolo nás,ale zároveň aby sme takisto videli aj nie správne a dobré veci u tých na ktorých sa dívame To mi chce ukázať ,že moje brvno je vždy väčšie.a to ma vedie k pokore..Čo vidím u druhých?Existujú zrkadlá ,ktoré nielen pekne ukazujú,ale vedia obraz zväčšiť.To je to, čo vidím u svojho brata.Môj zväčšený obraz,hriechu ktorý prehliadam u seba ale dokážem ho vidieť na svojom bratovi..Pretože mám poznanie z toho istého druhu,ktoré nechcem vidieť u seba,ale u druhého to vidím oveľa lepšie a Boh mi chce pomôcť,tak mi nastavuje tento môj obraz,ktorý prisudzujem svojmu bratovi.Môj obraz..Keď robím pokánie a pokorujem sa pred Bohom ,vtedy dostanem múdrosť, ako to povedať že už konečne vidím.Týmito slovami nám Boh hovorí:Ten ktorému chceš niečo povedať je Tvoj brat,ktorého máš osloviť s láskou a porozumením.Ak to tak nie je tak potom prichádza spravodlivé posúdenie od Neho."Si pokrytec,spamätaj sa.Mám ťa rád a preto ti to hovorím,že v tvojich medziľudských vzťahoch ,ak ma budeš počúvať bude vždy správny postoj aj reakcia,ktorá Ti  nedovolí byť ticho.A ešte jedna myšlienka,ak sa nesprávaš takto,tak vlastne nevidíš,pretože s brvnom v oku sa nedá správne vidieť.Tvoj pohľad je nepresný,skreslený a ešte k tomu máš chuť sa nedívať.Nemáš taký pocit,že najradšej by si niekoho nevidel?Alebo sa tváriš,že nevidíš.?To je dôkaz toho,že to čo ti vadí na druhých,to ti Boh vo svojej láske ukazuje na TVOJOM BRATOVI...,ktorému máš pomôcť.a nie ho odsúdiť...Takto predstavuje pán Ježiš Otca,láskavého,ktorý nás nenecháva napospas samým sebe,ale túži po tom,aby sme sa správne chovali i ku svojim bratom,pretože sú našim zrkadlom.To mi znovu ukazuje na Boží charakter.Prišiel pomáhať a nie kritizovať a naučí to aj mňa ,ak si privlastním Jeho Slovo,ktoré sa stane mojim každodenným pokrmom...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára