streda 15. júna 2011

Potom vyšiel odtiaľ Ježiš a odišiel do krajov Týru a Sidona.A hľa, kananejská

žena z toho kraja vyšla,kričala a hovorila:Zmiluj sa nado mnou,Pane,synu Dávidov.!Moja dcéra sa  strašne trápi,posadnutá démonom.Ale on jej neodpovedal ani slova.Vtedy pristúpili jeho učeníci,prosili ho a hovorili:Odbav ju,lebo kričí za nami.Ale on odpovedal a riekol:Nie som poslaný,iba k ovciam zahynulým z domu  Izraelovho.A ona prijdúc,klaňala sa mu a vravela:Pane,pomôž mi!Ale on odpovedal a riekol:Nepatrí sa vziať chlieb deťom a hodiť šteňatám.A ona povedala.Tak je pane,lebo aj šteňatá jedia z odrobiniek,ktoré padajú zo stola ich pánov.Vtedy odpovedal Ježiš a riekol jej:Ó,žena ,veliká je tvoja viera.Nech sa ti stane,ako chceš.A jej dcéra bola uzdravená od tej hodiny.Mat 15.21-28.Potrebuješ kričať,aby ťa Ježiš počul?Veď milosť prišla zosobnená v Kristovi ,aby hľadala a zachránila každého.Aký obraz by bol dal Kristus o milosti,keby bol reagoval?Ako reagovali učeníci?Ako reagujeme my?Otravuje.Zbav sa jej.Nedostávame často od Ježiša v živote otázku na ktorú je nám ťažko odpovedať?Akoby hovoril.Toto sa ma netýka.O to sa nemáme starať.Starajme sa len o seba.Pre mňa zaujímavý moment.Dokiaľ sa my bavíme a vyjednávame s Kristom,aby sme mali pokoj od druhých,tí druhí prídu ku Kristovi a komunikujú s ním a dostávajú odpoveď od neho.Sú na tom lepšie ako učeníci,ktorí chodia s Ježišom.Skôr ako ona dostáva odpoveď na svoju prosbu,Ježiš ako by ťa skúšal.Akoby sa ťa pýtal či to myslíš vážne.Aby si vedel,čo chceš,a privádza ťa k tomu,aby si počul:Staň sa ti podľa tvojej viery

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára